"jaa du, det är en fläskfilé-fråga"

några roligheter från idag och igår vid jordgubbsförsäljningen. räknar ner mot segern.
6. Snoppjordgubben
5. kille runt 20 år kankse. han bara glider in i coop med läckraste hockeyfrillan jag sett!
4. rubriken säger det. han som jobbar i förbutiken står med en fläskfilé i handen och ringer polarn i andra delan av butiken.
3. En kille runt tjugo och en tant runt 50 kommer ut från coop och går fram till mig och frågar om jag har sett en "fylletjockis" kort och rund som en bull. "lägger man honom i en backe rullar han garanterat. han är svår att missa". tyvärr vet jag inte hur det slutade för dessa. men de stog utanför och letade väldigt länge efter honom iaf.
2. Mamma och rolle kommer och ska hämta mig. ställer sig på samhalls parkering. så kommer samhallbussen när de har gått in i butiken. ställer sig utanför så att de inte kan komma ut. "kommer inte vi in ska inte dom komma ut" de hann som tur va åka iväg igen innan mamma och rolle kom ut. kvar satt en lapp på rutan.
1. tanten och farbrorn som gick ut ur coop, där jag står, och tanten lägger en sån jäävla brakskit så ingen inom tjugo meter kunnat missa den. jag börjar fnissa och tittar ner. då kommer en till ÄNNU VÄRRE. hahah där dog jag! roligaste var att dom reagerade inte ett skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0