inte bara för simons skull - men kanske 30%

med lite inspiration från movits har jag nu kirrat ihop en ny header. jag gillar den iaf. vafan det står vet ja inte riktigt. jag skrev det som ploppa ur huvet typ. förslag på nya vettiga saker att skriva där ist godtas gärna.
jag gör vettiga saker med mitt liv - eller beror på vem du frågar. jag tycker nog ändå de. så därför blir det inte mycket blogg. eller framför allt tråkig blogg med tråkiga inlägg. simons blogg däremot rullar på väldas fint. förstasidan på blogg.se. BRA JOBB
men en gång var faktiskt jag också känd. denna bild var med i expressen med en intervju till. detta är alltså jag (jojjo - låt oss alla skratta lugnt i några sekunder) på Rhodos 2008. hade ju faktiskt varit med om en jordbävning. varför jag ser ut som en konstig vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Simpan

hahaha gullig brud det dära! :)

2011-06-09 @ 09:50:47
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0