imorgon åker vi till borlänge för himla mycket fred och kärlek.

lovisas midsommar/18årskalas var kanonmysigt. det var som en midsommar ska vara. söta flickor med blommor i håret, lekar, god mat osv osv. älskar mina vänner. imorgon åker jag med många av dom och bara äger uppe i dalarna. hoppar, skrattar, sover dåligt, sjunger, kramas, djävlas och garva tio gånger till.
mitt hår är ca 20 cm kortare. det är skönt, men jag trivs inte riktigt än. hoppas att det kommer.
dessutom har jag skaffat en pojkvän. men det är liksom lite i smyg. men jag gillar honom. ganska mycket.
nae okej jag tror inte vi är ihop. men det vore fint om vi skulle va.
hej då alla ni där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0