FÄÄÄRSFEJS

skulle säga hej HEJ
har slaktat mig själv under några dagar. det är underbart med sommarlov. har gjort för mycket roligt och underbart. julia och simon åkte hela vägen från jönköping och sov sisådär 3 nätter med mig. vi åkte bl.a. till motala lite random sådär mitt i natten och sov i bilen. åkte till mjölby igår - promenerade en underbar promenad mitt i natten med min bästa vän ute bland åkrar stugor och djur. älskar det. har hängt en hel del med lovisen och lär bli ännu mycket mycket häng med henne i sommar.
fredag - midsommarafton - lovisas födelsedag - kommer äga. sen har vi peace & love om 9 dagar. här får ni den spellistan. subscriba och hjälp mig ifall jag glömt någon grym låt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 20:40:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0