du, jag slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket

försökte sova när telefonen ringde. nu är en fullis på väg till mig. välkommen in säger jag för jag vill va maggio.
sätter väl igång datorn igen och drar igång simons sova-lista. den är bra.
imorgon ska jag jobba FAKTISKT. jag har fucking fått jobb. japp, det är inte likt mig men nuså. ska sälja jordgubbar utanför coop extra i linköping. kom och köp! missar vattenkriget imorgon dock. det suger så jävla mycket. men vad gör det när jag har jobb? NÄJUSTÄ
heheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: simpan

eeey sno inte min sova-lista! måste dock uppas lite men jäkligt fin att somna in till! ♥

2011-06-07 @ 01:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0