sådär som alla ville ha när ps var för svårt

glider mest runt i dessa dagar. längtar efter lite lön och så. inhandlade en hel del med mamma på ikea igår, det var ju rätt grymt. min älskade klocka hänger med mig överallt, men den kanske ännu mer älskvärda gula klockan kan vi bara hålla tummarna för att jag ens får tillbaka. kan inte alla ni skicka hemska brev hem till alfred gunnarsson så KANSKE han tar tag i och lämnar tillbaka den. jäklar vilken markerad näsa såg jag nu. och bara så ni vet så är det endast några ynka timmar kvar tills jag och ante ska ut på en löprunda på 8 km. jisses, när sprang jag sist liksom? borde väl ta tag i det.. tur att jag har ante.
och så vill jag tillbaka till fred och kärlek festivalen. saknar maggio daniel oskar frej jason och SÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0