nu skulle det vara skönt att ligga med varandra

sitter på facebook och snackar försvettningar och 899 vänner med ankarstrand.
hoppade ur sängen tidigt imorse och tog cykeln bort till vårdcentralen och tillbaka. åt lite frukost och slappade.
Medans mina vänner tog en runda ute bland öl och drinkar igår så var jag, den icke myndiga, på barnkalas. De två gulletossarna (tvillingar) som jag på sätt och vis är låtsasfaster till fyllde år. det var på deras kylskåp jag hittade den briljanta textraden som fick bli rubriken. När jag kom hem tog jag mig en timmas nattpromenad, somnade himla fint till greveholm. skönaste på länge.
här har ni mig i dessa sommarlovsdagar. puss, jag vill pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0