YOU GOTTA DANCE!

har ångest över att jag inte har anmält mig till någon dans (haha skrev dance först-cool) den här terminen. har ångest över att jag inte vet vilken dans jag vill köra. skiter la ja i nu. slappar hemma. kollar sofias änglar vilket var underbart och nästa så man grät. och så gjorde man inte det :PPppPPpPPppPPPppppp
älskar att ida har inbillat sig att jag skulle vara nån jäkla narkoman. alla som känner mig vet att det där är INTE jag!
dessutom tror hon att jag inte fattar att muskler väger mer än fett osv.
fin hon är, Ida!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

julia nygren tror hon va juliaellen o så är hon inte de :ppPPppPPppP hehehe

2011-01-26 @ 11:16:11
Postat av: lovisa

anonym tror att juliaellens blogg är bättre och så var den inte de :PppPPPpppppPPPPP HAHAHHAHAHAH

2011-01-27 @ 17:42:59
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0