så jag älskar det

Jag hade väldigt kul igår. Elin kom hit, vi åt kanongod mat med jacobssonarna. Lovisa kom. Jag padde elin och lovisa hävde lite och rockade fett till etype. Tog löpet till eh för ett umgänge bestående av Alfred och Goofy. Jisses va kul att träffa Alfred igen. Har saknat den grabben till månen och tillbaka. Jag tror vi känner varandra utantill, det är rätt tydligt. Lovisa och Adde stack. Men jäklar va kul vi hade iaf. Älskar att Elin är så slapp. När jag låg i sängen och skulle somna runt 4 kanske börjar Elin shota, hahahh! När jag vaknar på morgonen hittar jag henne sovandes i lilla hallen bredvid skorna på golvet. Hahahahah. Och så blev jag bjuden på pizza av Alfred och Goofy. Tack. Jag hade en jävligt kul kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0