killar jag gillar 24

snart över det här med julkalendern. skönt hörrni!
Men som en självklarhet väljer jag min trogne kamrat Jesper Jacobsson till nummer 24. Alltså det är inte bara en jättebra vän han räknas liksom som bror. Har alltid så himla askul med honom och vi skrattar åt samma saker.
Började väl med att Mamma pappa Anita och Leif satt ihop på 80-talet. Sen i början på 90-talet skulle de båda paren få barn - då ploppade först sarah ut och sen några få månader efter kom jocke. Något år senare kom Hanna och sen kom jag. Jag väntade spänt på den sista gosse som nästan 2 år senare skulle komma. Så vi hängde med varandra redan som små kottar. Sen har vi växt upp med varandra och har alltid haft skitkul! Vilken grej.
GOD JUL för sista gången denna gång

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka söta jultomtar du hade :)

2011-01-04 @ 19:10:45
URL: http://sarahjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0