Snacka skit

Lovisa i min säng. Inget konstigt med det. Hennes söta mamma bjöd med mig på bo kaspers orkester igår. Jag gillade det. Det kommer väl bilder och ev. en film någon gång. Sen bowlare vi, jag hade kul igår. Nu har jag iaf legat i sängen 1,5 timma och väntat på att hon sla vakna. Har roat mig med att ladda ner jonnas spotifylista så jag kan lyssna pån i offlineläge liksooom. Tävlade mot nedladdningen då. Jag skulle ha lyssnat en snutt på alla låtar jag inte hört innan dom laddades ner. Jag vann :) nu ska jag väl göra frukost på sängen eller nått. Gör ju jämt det till de som sover hos mig. Vet inte hur många gånger jag har gjort frukost åt Lovisa och Affe (under vår tid då alltså, fast fan jag gick ju och handlade frukost åt honom och Goofy för två veckor sen. Jag säger ju det!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0