mmm bra.

majas spotify lista. sen dog jag. sitter i min ensamhet i skolan och refererar en recension. gråter snart av musiken. bästa musiken i världen, men jag har liksom inte tillåtit mig själv att lyssna på sånt här på länge. ni vet typ the fray och lifehouse. det var min bästislista förut. sorgligt det där. kanske kan träna bort det. you found me, never say never, where the story ends, enough for now, we build then we break, happiness, say when. asså hela jävla albumet the fray. och älskade lifehouse, asså ni vet everything, you and me, from where you are, falling in, by your side, who we are. asså BAAAAAAAAAAAAHHHAHAHAHAHAJSHÅL. ska gräva fram min gamla lista så fort jag kommer hem. jävligt kul inlägg tycker ni. ni kan väl få se mig annars om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0