livin' up the same old moment.

fattar inte riktigt, men tror jag laddar ner iTunes nu. eftersom datorn la av när jag avinstallerade det gamla så blev det knas. ska fan ta datorn sen asssååå. amen så ville jag mest säga att jag läser, hör, ser överallt kompisar eller inte kompisar som går ner i vikt. det är lite trendigt att göra såhär på vårkanten. varför går då jag upp i vikt!!?? asså jag tycker det inte riktigt går ihop. visst att jag tränar och jag får muskler, men vadå det gör ju dom andra också? måste jag sluta äta?? för det går inte. jag lever för att äta asså.
utöver det har jag tänk på att the bucketlist ska jag kolla på ikväll. blir jäkla sugen när jag lyssnar på "say". Vet ni förresten hur många gånger han sjunger "say what you need to say" i låten? tänkte väl det. alltså enligt den lyrics jag kollade var det 36 gånger. jisses. hinner han sjunga något ner liksom? haha JA!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Säger detsamma!!! Jag tränar o tränar o ändå går jag bara upp i vikt... Maten kan man ju inte ge upp liksom!

2011-02-13 @ 02:07:05
URL: http://lisashemligablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0