Håkan Hellström!!

Ska försöka förklara denna underbara konsert nurå. Jag fick uppleva smygfisar som absolut inte smyger runt där, dom gör tydliga spår bland publiken FIS/PRUTTA/MÖKA osv inte bland folk! Fick känslan av att någon i smyg liksom med kläder på försökte ta mig bakifrån (jag försökte skriva så milt som möjligt) om och om igen samtidigt som jag själv nog gjorde samma sak på den framför. Jag har upplevt en sån sjukt jävla cpstört äcklig andedräkt på bruden framför mig. Alltså ibland trodde jag jag skulle tuppa av. Jag har upplevt "känn ingen sorg för mig göteborg" längst fram bland alla närgångna människor, jääävligt nära döden upplevelse assååå (då menar jag inte att jag hetsa för det var trångt svettvarmt och snuskig andedräktlukt. menar att det var så jäkla häftigt och kul och bäst och bästaste ste ste)
och så har jag upplevt massor mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0