ANDREA NILSSON

adde
adde p
padde
addepadde
andres
kalla henne vad ni vill. min bästis iaf. 18 coola år! det är ju skithäftigt! och ännu häftigare är det att hon kommer ha kirrat körkortet nästa gång vi ses, det vet jag. eller jag tror hon har haft både uppskrivning och uppkörning innan dess iaf. men aa ni hajar, jäkligt snart iaf. så gaaaalet så det är inte sant.
träffade denna flicka då för ca 2 år sedan. Första gången vi hälsade på varandra satt jag i fotöljen i vardagsrummet och jag hade lockar i håret. Hon ställde sig med jocke i dörrvalven och sa hej, hej hej sa jag väl tillbaka. Jag var också med olle denna dag minns jag. Och andrea hade jag iaf spanat in tidigare på bilddagboken för att ha ett hum om hur jockes nya brud såg ut. det var på den tiden då vi båda hade tandställning. hihi
sen första gången vi pratade ordentligt med varandra var när hon helt plötsligt, helt random, kommer in och sätter sig på min säng och börjar snacka. jag satt där med min dator i knät och tänkte, shit va gör hon, men va cool hon är ! typ så. hon fråga ungefär "vad gör du?". sen kom vi inte så mycket längre innan hon stack ut igen.
första gången vi umgicks endast hon och jag var när jocke ringde mig och frågade om jag kunde va med andrea när han skulle spela match. aaavisst. vi hängde lite hemma, sen gick vi bort till bysjön och traskade på isen, andrea var skiträdd, jag var idiot. vi kollade lite på matchen och sen stack hem och bakade om jag inte minns fel? eller så skulle vi baka fast vi aldrig gjorde det. soft iaf.
andra gången var nog då jag smsa att hon skulle ta med tamponger till en liten fest. fett skön. puss min älsklingpadde!
grattis till cattis också!!!
nu får det vara nog. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

VA GULLIG DU ÄR !!!!!!!! åh va glad jag blev av det här inlägget!! u make my day <3 <3<3

2011-03-01 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0