3. min lilltå/mina lilltår

okej jag gör om det till mina tår ist. nu tycker många av er att just fötter är äckligt. jag tycker inte det. bara typ gamlingars fötter.
så vad är speciellt med mina tår då? jo alltså för det först är mina lilltånaglar så små så jag har dragit bort båda helt oh hållet. det gjorde ont och började blöda. att jag sedan slog i den ena lilltån jättehårt i soffbenet gjorde det absolut inte bättre.
för det andra har jag sparat mitt nagellack som jag satte på 13 augusti 2010 på mina tånaglar för att se hur lång tid det tog innan det växte bort. jag har fortfarande kvar lite alltså.
för det tredje så sitter några tår ihop på med varandra. det ser lite cp ut. jag tror jag frågade en doktor någon gång, han sa att det var missbildning tror jag. eller så var det skönhetsfel. jag visade även min tumme som har en knöl, kommer inte ihåg vilken som var vilket. men jag har iaf en missbildning och ett skönhetsfel enligt den doktorn.
lovisa säger iaf att mina fötter är dom sötaste. haha jag vet att man inte kan hålla med. gullig hon är iaf
på den här bilden ser man inte att min lilltå inte har en nagel men jag tror jag har en bild på det med alltså
haha den här var bara töntig. men hittade endast den som kunde symbolisera min nagellösa tå
hoppas ni inte bara tyckte att detta var ett äckligt inlägg utan kunde uppskatta det lite också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0