mitt största bekymmer

hur i helvete kan 2 så stora händelser krocka? det är liksom en trehundrafemtiosjättedels chans att andreas student är på samma dag som summerburst! det är det hemskaste någonsin. tycker väl mest synd om en duveholmare som tar studenten då. men jag då? asså nu är minsann axwell, sebastian ingrosso och calvin harris klara. det är bara helt sjukt att det ens kommer en sån här chans i sverige. åååååååh ni fattar inte. HUR FAN LÖSER MAN DET HÄR?
hatar jävla mig det här!
fast nu kunde jag inte hålla mig för skratt när jag hittade fantastiska bilder på jocke, vege och fille på den här datorn. fy fan va jag gillar er grabbar!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahha första bilden på jocke! hahhahah

2011-12-17 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0