imorgon kommer halva kattet!

japp rätt. blir väl ungefär 6 töser som kommer hela vägen från södermanland. om alla sover här är fortfarande lite oklart? dåligt med info till mig. jag står bara här med öppen famn och tar emot alla (nästan) som vill besöka mitt hem. vi ska besöka TK (hahaha fan, är det bara ja som tänker på tk asså grabben i åtvid?) på sliver. blir fett. sen hoppas jag på att vi ordnar upp typ ett sånt mysigt kollektiv nästan som vi hade några gånger i somras.
haha står det "och jag har en kondom" på tvn?

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHHAHAHA TVN HAHAHA , sjukaste!!! o fyfan va ful lovisa är...

2011-12-14 @ 22:43:51
Postat av: Amandaj

Rolig kväll:DDDD

2011-12-15 @ 14:59:04
Postat av: lovisa

hahahha fyfan vilken vedervärdig bildjävel!

2011-12-17 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0