den där uf-mässan ja!

glömde berätta va roliga vi var igår, hehe. jag och majsan tog bilen efter skolan och gasade till katrineholm eftersom adde ville så gärna att vi skulle komma och stötta lite på hennes UF-mässa. SÅKLART!
kom dit. spanade lite på safiren och fick lite mer klart för mig hur saker och ting såg ut, gick till där inne. nause var fett grym kväll, men lite suddig oså. kollade alla duktiga uffare och konstateade att adde och cattis är bäst. dansade lite där bredvid granen mitt på golvet också (börjar bli tradition på safiren). hip hop. delade nuggetsbox med majsan. körde jävla massa bil. träffade simon som har en tillställning utan dess like utlovat. tro fan jag hittade allanbrallan där på gatan också. ångrar att jag inte bara drog förbi med bilen och körde en high five genom fönstret så han ba "WTF, VA VEM? det där va ju julia!?!?!" hehe. men hade en kort dialog iaf, det var ju fint. drog hem mitt i natten. satt och skrattade ihjäl mig på mcdonalds i norrköping med mina fina vänner. hämtade till sist upp mamma i linköping runt 1.
hemma väntade ett brev från NRJ. tröstpris för det med SHM-tävlingen. nrj absolute party. där ja. tack
här har vi dom - som dessutom vann någe pitchblablapris. FETBRA
nu ska jag sova för jag är trött och mår dåligt. jag är pretty ful när jag sover.
vilken jävla griiiiissss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0