lalalaaaa whatever

idag har jag gjort mycket bra saker.
1. gått till skolan
2. hjälpt maja hitta något till festen ikväll
3. espresso house med elin
4. köpt läckra skor - höga. snygg ja ska bli
5. hjälpt pappa på jobbet
6. kört bil och handlat åt någon annan
7. gymmat länge
tänker skriva om det sistnämnda. marie tvingade i stort sett med mig ner till hälso. det var svinbra. max visade något jävla program som man gärna får köra om man vill döda sina armar. det var såklart det jag ville. efter över en timmas träning stängde gymmet. men då hade vi ju inte hunnit köra "cardio" så vi var tvungna att fortsätta hemma. efter lite sånt traskade jag hem svettig till min egen lya. bra då har jag gjort något duktigt idag. rädd att jag inte ska kunna veva på torsdag bara. hehe tränar väl bort det på onsdag eller nått. med risk för att låta som att jag försöker få er tro jag är superfitta tjejen som tränar jämt - det vet vi ju alla att jag aaaabsolut inte är, så måste jag bara säga att helvete vad man mår bra efter träning. nu minns jag varför jag körde duktigt hösten vintern möjligtvis våren. herrejisses, nu ska jag städa och sätta upp affischer. för jag vill :D
bilderna då. det är ju jag nu såklart. inte naken - har handduk på mig. sjunger bara lite titanium. ni vet david guettas helt fantastiska nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0