du vet väl att det inte är så bra med gratis alkohol

är det något jag lärt mig i augusti så är det att spåra. jag vet inte om det är en bra eller dålig grej. har aldrig varit tjejen med minnesluckor, glöm det nu. jag är visst också en människa. med andra ord, jag hade askul igår. tusen tack till evelina som hade fixat allt så bra. det spåra och blev galet, men jag kom hem till min säng på något sätt iaf och nu mår jag sådär fint som man ska må efter denna natt.
hahaha kom på nu! jag var ensam och skulle köpa burgare innan bussen, japp jag var hungrig. köpte en cheese och en vettefan. chicken något. träffar sofia vid busskuren. på bussen öppnar jag väskan och säger vooiala. sofia tar alldeles för många tuggor och jag var fan sur för det. sur för en jävla burgare jag inte ens borde ätit. puss tjocksofia hälsningar tjockjulia

bordsvänner!
ludde är för fin för öl helt enkelt.
hahah oj så fula bilder. you know you love me xoxo
skoja, du älskar mig inte hehe :) snart är jag arton, då älskar du mig. pusshaaajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0