massor kul saker som kan va kul att veta

JAG HAR BOKAT EN RESA TILL BARCELONA! hahaha. vafan hände där. adde ringde mig igår 21.40 och fråga om vi skulle dra. 23.30 var biljetten bokad. hon, jag och typ 9 andra brudar från katrineholm sticker den 23 maj. kommer rocka fett.

♦ tänkte att jag skulle spöa någon i hit-duellen på NRJ imorse. brukar alltid tycka att dom som är med suger. Men eftersom jag varken bor i sthlm malmö eller göteborg tyckte knappen att jag skulle tävla för åtvidaberg. grymt tyckte jag. men jag gjorde årets tabbe!! första låten, britney spears - jag tog den. andra låten, oskar linnros - jag sa daniel adams-ray alltså gick poängen till malmö. tredje låten - okänd, ingen fick poäng. fjärde låten, daniel adams-ray - jag säger oskar linnros HAHAHA. Hakim: "DU SKOJAR" det va amanda som viska det till mig faktiskt. alltså gick även den till malmö. ställningen var nu 2-1 till malmö. sen kommer i just had sex och jag var banne mig millisekunden efter att skrika åtvidaberg. men den jävla skåningen tog den och vann. varsågod malmö, gav dig fucking TVÅ AV TRE POÄNG
♦ Jag snackade ju skit om Avril Lavigne litegranna häromdagen. Vad fasen går jag och gör då? Vinner ett jävla Avril Lavigne-paket. hahaha jag äger asså. en tshirt, nya plattan och nya parfymen. fy fasen så grymt! min parfym är precis slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0