gryyyymt amaaaandaaaaaaaaaa

aa amanda fixa och trixa lite med min blogg medans jag ovetande om vad som hände satt och gjorde läxor åt emil och kim. alltså jag gjorde inte deras, jag skapade en läxa, aa ni fattar.
men det vart ju kanon det här. då kan vi känna oss lite upphottade ett tag till.
själv känner jag mig relativt nöjd med min upphottade kropp. blev liksom lite finare när jag låg och i princip sov i solen efter skolan.
och så vill jag passa på att säga att jag närmar mig benhinneinflamation eller vafanken det heter. DET är ju skumt. tjejen som för ett år sen inte visste att man kunde göra annat än ligga och kolla serier och äta glass efter skolan har nu sprungit på så duktigt att hon börjar ana en skada i vaden. känns inte riktigt läge att slänga på mig en sån skada nu när vårruset närmar sig och jag måste springa minst 3 gånger till innan och det får inte bli värre. men jag tycker iaf att jag är skitduktig som har kämpat på så bra, även fast jag tycker konditionen verkar blitt sämre.
haha, ganska skum bild. men jag vill bara visa att jag kan tydligen få en liten bränna iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0