det vankas grillparty

i mitt hus. du är inte bjuden om du inte visste det innan du läste. fuck you HAH
amen ikväll blir det päronrumpa för min del. riktugt fult enligt vissa, riktigt snyggt enligt andra. min åsikt är lite delad,  som baken heheheh. skoja, astråkigt skämt. men jo alltså det kan va fult, det kan va snyggt. kan vela vidare, men jag köpte dom iaf. borsta tänderna, tända grillen, hälla upp i glaset och fixa till jockes spellista. sen är det snart MAAAAT!
ni får verkligen inte se den bakifrån. om ni inte är här då.

Kommentarer
Postat av: maja

DU HAR INTE FÅTT TILLÅTELSE ATT KÖPA!!!! dock svinsnygga, men bajspulla......

2011-04-10 @ 22:12:10
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0