min klagarkompis!

lovisa. även kallad hästen
ex 1. På fotbollsmatchen sa hon varje minut hur ont hon hade i sina fötter för att det var så kallt. Jag sa det med ibland liksom, men hon 5 gånger mer. Jag hade väl också converse. slutade med att vi åkte hem tio minuter innan matchen var slut. Inte bara pga lovisa, men mycket :) ingen viking där inte!
ex 2. Hon skrev till mig precis att bussen var obekväm. Vafasen. hur jobbigt kan det vara att åka till sthlm liksom? swebus har ju ändå rätt sköna säten. Plus att hanna och fredde pendlar med samma buss jönköping - uppsala vilket är dubbelt så långt, minst. Har då aldrig hört dom klaga ;)
alltid ska hon ha det perfekt flickan. va lite nöjd nu kompis, du får ju för fasen vara en helg i den kungliga huvudstaden!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

haha! Swebus säten är INTE sköna efter 6 timmar. men Linköping - Stockholm är inte så farligt ju ;)

2010-11-12 @ 16:47:08
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: lovisa aka hästen

vafan du hade fan tjockare strumpor också, det såg jag tydligt! OCH jag sa bara att jag hade lite ont i rumpen, inget mer än så. GNÄÄÄÄÄÄGG!!

2010-11-13 @ 15:46:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0