julkalendrar
alla julisar sen jag föddes
1993 Tomtemaskinen - skojig !!1994 Håll huvudet kallt - VA?
1995 Jul i Kapernaum - ingen aning
1996 Mysteriet på Greveholm - BÄSTA SOM NÅGONSIN GJORTS! favoritfilm
1997 Pelle Svanslös - awesuuuume, kollar just nu
1998 När karusellerna sover - mysis har jag för mig
1999 Julens hjältar - är inte det samma som karusellerna?
2000 Ronny & Julia - julia♥
2001 Kaspar i Nudådalen - inte så jättebra tror ja
2002 Dieselråttor & Sjömansmöss - helt okej
2003 Håkan Bråkan - njaa julkalender?
2004 Allrams höjdarpaket - inte bra
2005 En decemberdröm - så värd att jag inte ens minns den
2006 LasseMajas detektivbyrå - BRA
2007 En riktig jul - ganska mysig också
2008 Med skägget i brevlådan - den var ju bara konstig!
2009 Superhjältejul - alltså va? var va julkänslan i den liksom
min personliga topplista då:
mysteriet på greveholm
sunes jul - 1991, fattar ni att det var 19 år sen
pelle svanslös
.
det här va väl kul
Kommentarer
Trackback