blir så jäkla less

minns ni min kamera? köptes förra jullovet för många tusenlappar. Hur mycket har jag använt den så, väääldigt lite. värt.
nae.
Är hos pappa och försöker fixa så jag kan börja använda den lite. Blir galen på att det inte funkar att se på filmerna på datorn. Har jag HD inställt på kameran så är det omöjligt att kolla på datorn, antar att min dator suger. Har jag typ WideVGA  så blir det inte lika bra bild och dessutom inte helt felfritt eftersom det hackar lite. Värst av allt. Det är omöjligt att redigera i redigeringsprogrammet. jääääääälllaaa skiiiit.
måste fixa. annars säljer jag den. men det vill jag inte. vill ha den. hej dååå
så jävla glad. hade den tom som visningsbild på msn då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0