big girls don't cry

men vam fan har sagt att jag är stor
spelade lite bowling med lindbergarna igår sen åkte jag och köpte blomma till hanna och åkte hem till henne och fredde. Alltså Hanna fyllde år i lördags. Sen blev det fika på claras. Vi bjöd hanna på massor gott. Sen kom vi ju på att vi ville se på bio, alla ville egentligen se saw förutom hanna, sen kom jag ju på att jag skule sova ensam i Bankeryd inatt så Hanna och jag gick på himlen är oskyldigt blå istället, men den var bra.
Ni anara aldrig hur stört rädd jag var när jag kom hem hit. Jag ringde några samtal så det kändes ju liite bättre sen alltså. Schyssta kompisar som orkade höra mitt snack inatt iaf :)

en moster i världsklass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0