åt rövhålet med kylan

bara en sån dum grej som att man måste känna sig som en stoppad korv så fort man ska vistas mer än 5 sekunder utomhus är vedervärdigt.  därför måste jag leva med ständiga tovor i håret pga halsduken.. ser inte så farligt ut, men det är värre än det set ut.
hade kul i motala som vanligt. myste massor hemma hos maja. åkte lite bil och hängde med thora och oscar när de skulle äta. våldsgästade calle lite. dissade fifaturnering med 6 grabbar så dom fick skjutsa tillbaka mig till majset. sen hämta mig igen för att skjutsa mig till bussen. BUSSIIIGT!

Kommentarer
Postat av: Maja Rustan

HÖHÖ BBUSSSSIGT, där fick du till det! :D Sötnossssgull

2010-11-14 @ 00:55:03
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0