the fight is on suckers!

kände såhär va. först klaga lite, sen kör vi lite upp på skönare nivåer så ni lämnar min blogg utan att tänka: fan vilken gnällig tjej.
klaga:
mycket mycket träningsverk från studsmattan igår. även ont i benet från sparken ni vet. cpont i ryggen, som man kan få när det rycker till när man hoppar ibland, eller snarare när någon annan gör det. typ alfred!!!!! mensverk... och tanden! den jävla tanden asså, gör mig galen. det isar massor. Kära vänner, nu pratar jag inte om något hål i en tand. eller jo på sätt och vis. men ni som känner mig vet ju att jag har haft tandställning. när dom skulle ta ut den så gick tanden av !!!!?? helt stört ont så dom limmade på den och aa den gör fortfarande ont liksom. ett år senare. men men.

inte klaga:
har sprungit hela spåret idag. det är bra. ska försöka hinna en gång till innan vi kör vårruset på torsdag tänkte jag. har även bjudit med alfred på valfri bio i veckan. vet inte om han hinner, studenten kallar. (fan förstår ni, han kommer inte bo kvar i åtvid!!!!) men om han hinner så kommer det bli jättemysigt och den bjuder jag på. ibland önskar jag att jag var min egen pojkvän. och på torsdag springer jag ju vårruset i jönköping så stannar till fredag och hälsar på peset och alla mina fina älskade vänner där. Oj så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0