nu blir det extra !

min tråd bakom tänderna har lossnat [blev av med tandställningen för ett år sen, fick en liten tråd bakom framtänderna för att det inte skulle åka tillbaka]. Så idag ringde mamma för att få en tid. HALV NIO I MORGON! hallå hallå hallå, vänta lite nu. har inte jag sovmorgon till halv tio i morgon !?!? jopp. men ist får jag åka en timma tidigare. fy fanken. hoppas jag missar lite av engelskan också. även fast det är den lektionen som jag nog behöver gå mest på.
här ska ni få se
försöker vara lika gullig som lovisas thai bröder. dom har ju liksom långt mellan ögonen. tror ja
tidsinställd cam. fick kramp i foten precis i rättan tid
min första bild efter att jag tagit bort tandställningen. dunderglad!!
btw. jag tror att jag har blivit fulare det senaste året...

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

hahaha kramp bilden!! gulle

2010-05-20 @ 20:59:39
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0