förstår ni hur mycket jag vill ha en iPhone nu !?

därför ska jag vara med i tävlingen på www.kenzas.se för att få vara typ en av en miljon som försöker vinna en iPod touch 3G från www.NordicAppleParts.com.
får jag ingen Iphone så kan jag väl ändå vara en av de första med den nya iPoden :)
Nu ska jag få till ett rim också. Let´s go!!! Hujedamig..

Det här blir inte lätt, men jag äger ingenting från äpplet.
Inte en ända iPod, redan där är ju gränsen nådd!
ingen nano, shuffle eller mini. här står jag och blottar mig i bikini.
jag är liksom inte poppis, ni hittar mig på loppis!
man skulle kunna tro att Affe hittade mig där, men nae då skulle han nog inte va så kär
men affe är min lover, so don't judge the book bo it's cover
Nej nu blir jag helt galen, ta mig i sjalen

hahaha- skrattar åt hur fult mitt rim var. Men rim som rim. jag vill jag vinna!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: <3 :(

2010-05-09 @ 17:31:09
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: Anonym

var e den där bikinibilden som de skrevs om :O?

2010-05-09 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0