why why -- säg åt dom då!

Det är såååå skönt !! Jag har precis läst klart alla bloggar som jag halkat efter på. Det har tagit mig hela kvällen, attans..
Jag har iaf hunnit hälsa på min grabb i hmm 40 minuter (?) idag. Skulle mest hämta mina saker hos honom, fick även med mig en mössa och 2 biljetter till kalasfesten i morron. Tack AFF! Måste se gökboet eftersom vi kollade den i skolan och jag fick skippa den lektionen om jag såg den hemma. Alfred sa faktiskt att han kunde se den med mig, men det vet jag inte om jag ska lita på alltså. Måste ha sett den innan måndag så får se om jag ligger söndag natt och ser den.
Är hungrig, ska mätta mig med glass. Det gör ont i mig när jag inte klarar av att stå emot frestelser.... Det gör ont att stå emot dom också. Men jag vet att jag kommer dra på första avsnittet av Glee (för jag har hört att det är värt) och hämta lite glass och sånt.
tyckte bara att bilden va rätt schöön

Kommentarer
Postat av: Hanna

KOLLA GLEE det är fett värt att se !

kul att man mötte dig på festen igår asså :D

diggar bilden :L

2010-03-06 @ 13:23:11
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0