tja alla styltbrallor!

ligger och diggar solen i en soft soffa. Idag slutade jag kvart i 11. niiiice. har ägnat den senaste tiden till att ladda ner lite album av the fray och lifehouse. Jag får inte nog, dom behöver hänga med mig i telefonen också! jaaa, ni bryr er. Men så har jag även lagt över alla bilder och filmer från februari och mars som jag hade på mobilen. Nu ni! bilder kommer det bli, och det vill jag lova. Elin får inviga eftersom hon va så skönt sliten i söndags.

på bussresan från motala till linköping hade vi ingen direkt konversation, men när vi gått av bussen började vi diskutera om det var skönt eller jobbigt när solen stekte på oss i bussen så vi dog av värmen.
Elin:
jag njöt ju men fuck, jag ville bara klä av mig naken och spy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0