sleepyhead

Nu är jag hemma efter en chill dag i skolan. Hade lite badminton och innebandy tidigt i morse. Det va sköj vill ja lova! Sen hade vi chillmatte med chilljanne. Elin och Maja målade mig på & i örat samtidigt som elin kliade så underbart skönt på min nacke och rygg så jag ville inte göra måtstånd. Nu har jag blått öra.. Aja, det va chill och vi fick sluta en kvart tidigare för vi va hungriga. Sen hade vi inställd lektion och sånt så jag ringde pappa och han var 10 minuter ifrån mig och påväg till åtvid. kalasbra tajming där alltså. Nu sitter jag hemma och ska nog gå och duscha lite, sen vidare till pappas jobb eller alfred om han tillåter. han vägrar ju svara på mina sms....... och inte går det att ringa honom heller. funderar på att slå honom. men jag får ju bara en sån hård tillbaka. men äsch, det är värt ändå.
äre inte awesome väder eller !!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0