mediakommunikation..................

skolan alltså.. Sitter och mediakommunikation, bara en ovanligt onödig lektion måste jag påstå. Idag skulle vi skriva om vilka personer vi helst skulle vilja vara. Mina vart Laila Bagge, Andres Bagge, Andreas Carlsson och Jennie Widegren (från Bounce ni vet, jag vet att ni vet). Fett coola är dom allihoppa och sysslar med roliga saker. 
Var precis och lämnade in det. Va säger han inte då? "Amen du har ju inte valt någon" "men jag skulle ju göra en lista och skriva !?" "jaa, den är ju här sen skulle du skriva om den som du ville va" "jaha, men jag vill ju va alla !"
Typ så var vår konversation. Aja nu slutar jag snart och ser fram emot en ASKUL mediakunskap......(inte)
BTW. Nu drog han (lärarn) igång "himlen är oskyldigt blå" ashögt för hela klassen... BA JAHAAAAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0