JAG HAR EN KÄNSLA !

Kom hem tidigt idag eftersom jag var snabbt klar på produktionen så stack jag hem och skippade estetisk. EFTERSOM det är fett orättvist att jag gick halva den kursen i jköping och nu går jag hela igen. eftersom halva denna termin har väl gått (?) så betyder det att jag har gått en hel estetisk verksamhet kurs nu eller hur ? Aja nu är jag hemma iaf. Tänkte köpa några tuffa lila skor idag. Men nått sa mig att jag skulle hålla tassarna borta.
Idag har jag vart helt off från omvärlden, min mobil har fått all min fokus idag. Har suttit och kollat igenom massor gamla sms och det var inte några vill jag lova, har halva eller nått sånt kvar. Mycket skratt och gråt i den där lilla mobilen. Nu ska jag gå och hämta min festis som ligger på kylning ute i snön. TJA
klocka - symboliserar sommartid :) yääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0