har lite att berätta

1.sitter och pumpar lite musik. Det är fredag och då blir jag så jävla pepp på allt!
2. Jag läste på en deodorant i morse där det stog på spanska. Jag kunde översätta några ord och lyckades få till en hel mening en gång. Försökte imponera lite på affe, men då påstår han att jag läste på det engelska som stog under och det var därför jag kunde. så fan heller.. !
3. När jag kom hem idag var bara iris, hunden, hemma. Det luktade skit som fan i mitt hem och jag började fundera på om vi hade någon uteliggare som inneboende och som kanske varit lite dålig i magen. Men jag såg ingen sån. När jag sen gick in på toa för att kissa hör jag hur iris drar på världens brakare där ute. aa lite mindre mysigt alltså, som tur var hade jag haft dörren till mitt rum stängd, så här inne kunde man andas.
4. Jag slutade 11 idag men ingen ville följa med mig till Norrköping och kolla på UF-mässa...
5. Jag åkte in tidigare till Linköping imorse för att sola innan skolan. WOO, dock fortfarande lika blek..
6. JAG MÅSTE HA PENGAR TILL UNDERBARA KLÄDER. Min nya hobby är att kolla kläder på nätet. Bara dom här astuffa HUMöR kläderna hittade jag på en minut kanske, åååååååh trångkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0