du är en nöt, och jag kommer knäcka dig !!!

(erkänn cool rubrik, kom på den själv alldeles precis. Tänkte typ, måste komma på en fyndig rubrik, och det gjorde jag)
Nu ska jag ta mig iväg till Sofia och hänga där ett tag. Sen följer hon med mig hem och sover här. Tror det blir så iaf. Asmysigt isf.
Imorse blev det ingen frukost (sov ju hos alf) så det innefattade en kurri mage heeela förmiddagen. Det ledde till en stor portion mat. Jag väljer nu att dela med mig av den.
SÅDÄÄÄÄÄR mycket tog ja. Hur tänkte hon där ? tänker ni. Jag var hungrig som in i bomben och det brukar vara gott med kycklingsnitzel och ris. Anledningen till två såser är att jag inte kunde bestämma mig om det va godast med brunsås eller curry till.
jag åt mig dödsmätt på alldeles för salt mat. Det vart lite över. Jag åt väldigt duktigt huh? eller duktigt och duktigt, det är väl inte bra att äta så mycket..? neee verkligen inte. Aja, nu ska ja promenera, det jämnar ut sig.
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0