BUSTED !

Studiedag
Jag chillar i affes, aoo vad är det, typ lägenhet? aja hans place på EH. Fick så mumsiga mackor på sängen skulle man kunna säga, så jag måste ju gottgöra detta. Städa vore fin grej tycker jag. Tror det skulle uppskattas. Jag började lite smått, men insåg att detta måste skrivas ner och avslöjas någonstans. Såååå mycket skit han har. Let's make a listaaa (observera att detta är tomma saker):
Gott & blandat super frutti
gainomax
yoghurt
zoo
apelsinjuice
brödpåse
3 pärondryck
(lämnat en liten skvätt i alla också)
roligast av allt, ETT KVITTO! enligt alfred är det bara sossar som tar kvittot. Han förneker att det är hans nu också.. aldrig

fina bilder


nu ska det städas



edit: jag hittade mer yoghurt, glass och sånt skräp. OCH ett till kvitto höhöhö
edit 2: en till påse med skräp :O orkar inte skriva vad det va i den med, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0