-------------

jag är mörk, dark negro osv. Jag har iaf varit på mitt sista rom möte. Om en vecka åker vi, det ska bli kul. Nu sitter jag i min säng med tandborsten i munnen och sneglar lite på min mage lite då och då. Ska jag se ut såhär på stranden? Förresten, jag tänkte att mamma skulle få massera mig lite för jag har glömt sprutan som jag skulle tagit i söndags. så har jag ju lite ont såklart, men mamma ville inte och jag pallar inte tjata för jag skulle bara börja tjuta. sån är jag. Jag gråter hela tiden och det gör så ont. det är det värsta som finns. jag oroar mig hela tiden och för allt. Jag är så deppig och jag vill inget hellre än bara bli glad för precis allt nu. ska nog sova lite eller nått. det borde hjälpa. Grattis till Ronja som fyller år idag med !
kollade ifall jag hade några bilder där jag inte va så glad på. (Måste ju matcha inlägget) Så kollade jag alla månader och typ ingen bild där jag är mindre glad, sen kommer jag till november och hälften ser jag inte alls glad ut på. Shit vilken tid jag hade då. Det är stört, jag får rysningar när jag tänker på det, jag mådde så dåligt pga löjliga saker. Men för mig var det ett helvete asså. Nee usch va sorgligt det blev nu. aja gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0