å jisses va ni är söta!

såg nu vilka gulliga kommentarer jag fick på mitt tidigare inlägg. ni är bäst! för nu sitter jag och smajlar för mig själv.
Men alltså serrriverryöst. vet inte om jag orkar bloggen. vill, men orkar ju inte. Jag kör så gott det går. jag tänker inte ge upp den helt än iaf.
men nu sådär en tisdagsnatt så undrar jag om jag ska äta en macka, är döhungrig, eller om jag ska stå emot suget och sova. Känns ju inte okej att ta en macka kl tolv liksom.
.
.
.
.
.
får bli såhär. tar något nyttigt. och äter inte mycket. bara lite. jag får ju mat i morgon bitti ju, håll ut tjejen!
tjena arena !

vill också ha studentvecka nu! fast blir ändå glad för dom
vill också ha inga lektioner kvar
vill också ha gjort klart ALLT i skolan
vill också ha sommarlov
.
men jag är rätt glad ändå. har prov i morgon och slutar på fredag. men jag gillar läget och håller ut. fredag kommer bli så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0