timmen innan spöktimmen

lovisa var här nyss och vi hittade på massor hyss!
rim. yeah!
följde henne i skogen, fyfanken så läskigt det va !!! värsta spökvädret ute ju. och jag är ganska rädd att någon ska ta sig in garagevägen och komma ner till mig här nere. jag ska ju sova ensam här inatt och det har jag aldrig gjort. helt galet !!!!! kanske frågar jocke om han vill sova skavis med mig sen, får se.
hade iaf planerat att jag ska sitta uppe sådär länge som jag brukade göra på sommarloven. jag ska spela lite på king och sen kanske kolla in hamsterpaj, det va ett tag sen.
hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Lovisa

he he he he fan va sjuka vi e!!!!

2010-07-25 @ 01:34:38
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0