munken

Lasse va bra. alltså det hördes inte så bra som jag trodde det skulle, men sista fem minuterna hittade vi iaf ett ställe där man hörde mycket bra. JOMEN kvällen va fin. vi handlade chips bullar vindruvor cola och hallonsoda så det är klart det va fint. och som jag trodde var vi verkligen inte ensamma där vi var. inte alls alls alls. det va grymt
ville bara att ni skulle veta
just ja! en grej som va kul i början. det åkte runt ett plan med en sån banderoll (?) där det stod: munken in the park älskar er!
asgulligt tyckte jag, men shit, han körde ju runt heeela kvällen. så då vart det lite störigt. jaja kul ändå. och bajs och kiss för jag berättar så mycket onödigt. hej hej dådåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0