blöööö

nu är jag hemma. orkade inte en till kväll. det var inte superparty och det spöregnar ju idag.
jag gick iaf till tåget med min väska och en håv. väldigt långt, så jag tänkte att jag behöver mycket tid. tog 40 minuter att gå helt ensam i spöregnet. så när jag kom fram hade jag 7 minuter kvar så jag går in till station och frågar efter en bankautomat men det fanns ju bara nere på stan. så jag går på tåget iaf och frågar om det funkar att betala med kort och det ska det gå. den åker vi iväg och så ska hon hjälpa mig. då visar det sig att inte mitt kort funkar eftersom det inte är visa eller nått skit. så jaa, dom skulle slänga ut mig i gamleby helt enkelt. där satt jag i tron om att snart är jag fast i gamleby helt ensam i regnet. då kommer en supersöt tant och ger mig pengar. tack tack snälla daisy. hon berättade mycket spännande för mig också, bl.a. att hon älskar lars winnerbäck sedan 5 år tillbaka och att hon var på konserten och massor mer spännande som ni inte får veta.
ligger förresten nere i mitt nya svarta rum nu. mamma flyttade ner möblerna när jag var borta. tack mamsen.
nu ska jag fönahår och plocka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0