rätt party att skriva cv

angående det dära att stefan skulle vinna PH. Hoppas Hanna har rätt, att det bara är vad Bobby hoppas och vill. Men såhär stog det iaf på hans blogg:
Stefan Grantorp kom 2a i sveriges man och nu etta i Paradise hotel
På tal om något helt annat. Jag sitter och skriver cv, finns ju inte så mycket att skriva dock men men. Skapligt rock! Jag ska söka sommarjobb på Gotland minsann. Tror inte att det kommer gå igenom, men lika bra att testa.
Affe ville att jag skulle sova hos han. Jag ville sova där. Jag åker hem från Jacobsson och ringer Affe. Han säger att han kommer komma hem från sitt häng, åkervägen, väldigt sent. Jahopp.. det va det det. Blir en vanlig kväll hemma ikväll alltså. Gå och lägga sig, kolla lite paradise. Kolla lite lilla jönssonligan. somna. vakna osv.
hittade denna från skolavslutningen i 8an. ser ut som jag tjutit. det har jag inte. simone ser lite knasig ut och hägge ser liten ut.
Nu ska jag keep up the good work (ingen aning om ifall man skriver så) med mitt cv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0