häng med i svängarna brudar!

Alltså vad är det för galen Joel Kinnaman hysteri nu? Antar att det är för snabba cash som precis kommit, men även dom som inte sett den älskar ju honom. ALLA älskar Joel nu. Och ni som upptäcker Johan Falk nu ? jomen grattis till er då! häng med lite asså..
Själv upptäckte man ju att Kinnamannen va grymt sexig i början av oktober.
BEVIS:

haha det kanske inte visar sig så mycket i texten, men jag ville inte såra flirten jag hade (fan så divigt det lät då)
Tror inte alfred blir sur för jag skriver såhär nu liksom. Aja ni hajar.
PS.nu förväntar jag mig kommentarer som: "fan va du är cool då" "amen wow, grattis" "skaffa dig ett liv" OSV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0