gaaattt (som JJ hade sagt)

0 inlägg på bloglovin. jag är riktigt nöjd. minns inte ens när det var så sist. 
när jag lyssnar på lugna låtar får jag två hål i kinderna. Hade det varit några månader sen hade jag snabbt bytt låt för att inte riskera klump i magen. livet är så jävla rock nu. även fast det svider att gå till skolan är allt mycket bra.
ps. min tandborste är inte som alla andras. lite mäktigare. mycket finare. ska alltså ha en egen plats och inte stå och gnugga skaft och byta bakterier med alla andra tandborstisar.

Kommentarer
Postat av: JJ

brist på rubriker? ;) JAG HAR OCKSÅ EN SÅN TANDBORSTE!

2010-01-15 @ 11:29:11
URL: http://juliafridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0