daaaaaa


ligger här och skriver ett brev till Kinkan i USA. Ska skicka en lite sen julklapp till grabben som inte hade fått ngn sist jag snacka med honom iaf. Men nu ska han minsann få av mig, har t o m lagt ut en okänd tresiffrig summa på det, så vänlig som jag är.
Ligger och lyssnar på the fray och lifehouse och inser sakta men säkert att Alfred inte kommer hälsa på mig inatt heller.. tungt. Saknar min killvän hallå!
P.S. jag är inte riktigt så glad som jag ser ut på bilden. Stöööörig grej som stöööör mig typ. D.S.
EDIT: Affe ringer och vill att jag kommer dit istället. Klart jag gör det liksom!

här ska det packas och gittas till eh, tjarrå alla petolvor (som adde hade sagt)

Kommentarer
Postat av: adde

hihi fuck offf din lilla petolva :L <3

2010-02-17 @ 17:50:24
URL: http://addenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0