sötis dag

sitter i skolan och fryser av mig röven. rövardotter. läste nyss ett sött inlägg på idas blogg. Att jag har gått och kärat ner mig helt galet i alfred. Jag vet inte riktigt vart hon försökte komma med det? men gulligt var det iaf på nått sätt. Det jag ville komma till, har en spännande dag framför mig. Jag slutar kl12 och tar bussen hem, duschar och packar. Sen far jag in till linköping igen med alf och hans vänner. Åker vidare med tåget till tranås och spenderar kvällen med min lilla boyfriend på torpön skulle ja tro. det märks. Nu ska det göras enkät! måste komma på någon spännande fråga. typ "går du på toa mer än två gånger om dagen?" så kan man ju se om tjejer går på toa oftare än killar. Det är något jag har fått för mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0